Arhivă blog

marți, 18 august 2009

Bosnia, Croatia, Muntenegru 3/4

Urmeaza Kotor, cu peronul pe partea stinga. Adica de aici am luat feribotul si am traversat o mare de sticla verde-albastra ca sa scurtam putin drumul.
Kotor e un fel de golf inchis intre munti de aproape 1000m spre nord, cu un peisaj deosebit.












Masini, motoare, nave de croaziera...parcare mixta.




Dupa o bucata de sosea cu 4 benzi, asfalt proaspat si curbe largi a urmat un drum ingust prin munti, aproape perfect.


Slansko Jezero, aproape de Niksic, inainte de a face stinga spre lacul Piva.



Doar ca nu am ajuns acolo in aceeasi zi, ne-am oprit la Etno Selo. Asta e un concept pe care l-am intilnit in mai multe locuri din zona, "etno village" in traducere libera, adica un fel de camping rustic de-al nostru. Casuta ne-a costat 20 Euro, dar aveam (in poienita) toalete si dusuri moderne. Totul era de lemn nefinisat, rustic dar ne-a placut la nebunie.




Putin mai rustic de atit si ar fi trebuit sa spun "ciobanesc". Pina si meniul era lipit pe scindurele prinse intre ele cu sfoara de cinepa.
Dar.....cu 5 Euro am mincat 2 pastravi deliciosi de persoana, de ne-am lins degetele si care ne-au ajuns si a doua zi dimineata, la micul dejun.

Privire de motan pofticios
Aspiratorul care a facut curat pe masa.
Dimineata la 5 la Etno Selo







Niciun comentariu: