Arhivă blog

marți, 10 august 2010

Intilnirea Tenereclub 2010 - partea 2

La nevoie (adica foame mare), o conserva de fasole face minuni :)
Ramasi doar citiva (era deja luni si lumea mai si munceste), am facut o tura prin Tunele, pe Cheile Nerei.

Putin pe Valea Beiului



Ajunsi la Sasca Montana, un sat frumos, cu citeva pensiuni dragute si goale, ne-am lovit de o ospitalitate scumpa tare (inexplicabil mai ales pe timp de criza...). Noroc de primar, un tip foarte sufletist, care ne-a gazduit la centrul de informare turistica...un final de zi neasteptat de placut.


In penultima zi ne-am imprastiat in cele 4 zari, fiecare spre casa lui. Impreuna cu Bogdan, dupa un drum aproape sinucigas pina la Sebes, din cauza nebunilor de pe sosele, am decis sa vedem ce mai e cu Transalpina.


Ei bine, ceea ce acum 3-4 ani era o mica aventura enduro peste munti s-a transformat intr-o sosea care, nefiind finalizata complet, poate parea "enduro" doar unui amator. Si asta in conditiile in care ne-a plouat serios la urcare...
Intr-un fel e pacat, acum e doar un Transfagarasan care se va umple de gratare si manele. Dar are portiuni frumoase si citeva locuri cu zmeura si afine, deci merita.











Seara am gasit o pensiune cu adevarat ospitaliera, La Vali linga Novaci (0744814678), 60 de lei cu tot cu bucatarie, flori si catel :)

Niciun comentariu: